پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۳۱

خادمیاران در نماز جمعه تبریز میز خدمت برگزار کردند

خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز در نماز جمعه این هفته کلانشهر تبریز برنامه‌های مختلفی اجرا کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به مناسبت ایام پربرکت دهه کرامت خادمیاران کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز حضور فعال در نماز جمعه تبریز داشتند. 
سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه، محمد یوسف شاکری مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بود. وی ضمن تبریک دهه کرامت، ماموریت‌های کانون‌های خدمت رضوی را ترویج سیره نبوی، علوی، فاطمی و رضوی، محرومیت‌زدایی در جامعه و جلب آحاد مردم برای مشارکت در امر خدمت‌رسانی بی منت به مخدومین برشمرد. 
شاکری اضافه کرد: کانون‌های خدمت رضوی در حوزه‌های مختلف سلامت، مشاوره و مددکاری، خانواده، اردوهای جهادی، تعلیم و تربیت با هدف خدمت‌رسانی به محرومان فعالیت می‌کنند که تاکنون برابر آمار موجود به همت کانون‌های خدمت رضوی استان ۵۵٠٠ خانواده محروم تحت پوشش این کانون‌ها قرار دارند.
همزمان با برگزاری نماز جمعه در قسمتی از محوطه داخلی مصلای اعظم امام خميني (ره) تبریز، خادمیاران کانون‌های 19 گانه موضوعی از ساعت ١٠ تا ١٢ میز خدمت بر پا کرده و خادمیاران هر کانون موضوعی در تخصص خود راهنمایی و مشاوره لازم را به نمازگزاران ارائه دادند. 
در قسمت دیگری از محوطه بیرونی مصلا خادمیاران مستقر در چایخانه حضرتی با چای، دمنوش گیاهی، کیک و کلوچه به جمع کثیری از نمازگزاران ارائه خدمت کردند. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی