پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۳۱

خادمیاران رضوی بروجرد از خانواده شهید «حسن گودرزی» تجلیل کردند

همزمان با دهه کرامت خادمیاران رضوی بروجرد، در پویش‌ «میثاق‌ یاران» با خانواده معظم شهید والامقام «حسن گودرزی» دیدار و از خانواده شهید تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام مهربانی‌ها حضرت ثامن‌ الحجج (ع)، خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت، در پویش میثاق‌یاران با خانواده شهید والامقام حسن گودرزی دیدار کردند.
معصومه عباسی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی بروجرد، در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با‌سعادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: ما به وجود شهدا و ایثارگران افتخار می‌کنیم و امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت‌های این عزیزان می‌دانیم.
وی تجلیل از خانواده‌های شهدا که عزیزانشان جان خود را در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب فدا کردند، وظیفه همگانی دانست و افزود: ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران در هشت‌ سال دفاع مقدس هرگز فراموش شدنی نیست و مجاهدت‌های آنان همیشه قابل تقدیر است.
در پایان این دیدار مسئول کانون ایثار و شهادت با اهدای گل و هدایای متبرک رضوی از خانواده شهید تجلیل بعمل آورد.
گفتنی است؛ شهید «حسن گودرزی» در تاریخ ۱ فروردین‌ ۱۳۵۱ در شهرستان بروجرد، چشم به جهان گشود و در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۶۳،  در عملیات بیت المقدس در منطقه فکه مجروح شده و در زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی