پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۱

طرح «آقا حساب کردند» در رفسنجان اجرا شد

خادمیاران رضوی با اجرای طرح «آقا حساب کردند»، هزینه درمانی نیازمندان به ارزش ۷۵0 میلیون ريال را پرداخت کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: هدف از اجرای طرح «آقا حساب کردند» مساعدت‌های مالی و تسویه بدهی نیازمندان و افراد احسان‌پذیر به نیابت از امام مهربانی‌هاست. 
اسماعیلی  اظهار کرد: خادمین  امام رضا (ع) در دهه کرامت با توجه به اینکه یک نفر از مددجویان احسان‌پذیر دچار بیماری شده بود و قادر به پرداخت هزینه درمان و بیمارستان نبود، در طرح آقا حساب کردند هزینه درمان ایشان را تامین و مورد عمل جراحی قرار گرفت.
وی  ابراز کرد: خادمیاران و یاوران رضوی شهر بهرمان همچنین ۱۰ میلیون تومان هزینه درمان بیمار سرطانی در طرح آقا حساب کرد را متقبل شدند.
اسماعیلی بیان کرد: خادمین امام مهربانی‌ها با شناسایی فردی قادر به پرداخت هزینه حساب دفتری خود نبود به مبلغ پنج میلیون تومان حساب دفتری ایشان را تسویه کردند.
وی با اشاره بر ضرورت کمک به بیماران نیازمند گفت: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند روی لب بیماران نیازمند می‌تواند زیباترین و بهترین کار برای خادمیاران باشد در همین راستا خادمیاران رضوی کانون محله‌ای جوادیه الهیه فلاح در دهه کرامت بیمار نیازمند شناسایی شده را برای درمان همراهی کردند، خادمیاران هزینه بیمارستان مبلغ ۲۴میلیون تومان پرداخت کردند و همچنین مبلغ 6 میلیون تومان هزینه خرید دارو توسط خادمیاران و یاوران رضوی تامین شد.
اسماعیلی تصریح کرد: جمع هزینه‌های درمان و بیمارستان و دفتری این مددجویان مبلغ ۷۵ میلیون تومان بود که توسط خادمیاران رضوی شهر بهرمان و جوادیه الهیه فلاح پرداخت شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی