پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت انجام گرفت؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۱

تجلیل از مادران فرزندآور شهرستان عنبرآباد در برنامه «شکوه مادری»

خادمیاران رضوی با حضور در برنامه «شکوه مادری» نماز جمعه از مادران دارای ۵ فرزند به بالا تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی عنبرآباد گفت: به منظور تبلیغ فرزندآوری و تاکید بر افزایش جوانی جمعیت، خادمیاران و یاوران رضوی در برنامه شکوه مادری نماز جمعه حضور بهم رساندند. 
نوزایی با بیان اینکه فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند بیان کرد: کانون خدمت رضوی جهت ایجاد انگیزه در باب فرزندآوری به چهار نفر از مادرانی که بالای ۵ فرزند داشتند هدایای نقدی همراه با تبرکی اهدا کرد. 
وی افزود: همچنین مباحثی درباره افزایش جمعیت و سبک زندگی اسلامی برای مادران حاضر در جلسه ارائه شد و در پایان نیز به مناسبت هفته روابط عمومی از زحمات خادمیاران فعال در این عرصه نیز تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است؛ خادمیاران این هفته در نماز جمعه میزهای خدمت بانوان و خانواده کتاب و کتابخوانی و تبلیغ دینی را نیز برپا کردند.
همچنین خادمیاران رضوی در دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) با حمل پرچم متبرک حرم و قرائت صلوات خاصه با خانواده مرحومه ندا پورشنبه دیدار و گفتگو کردند. 
خادمیار ندا پورشنبه از فعالان قرآنی و از خادمیارانی بود که حضور مداوم در مراسمات مذهبی داشت که خادمیاران با حضور در منزل مرحومه از خانواده ایشان بابت زحمات بی وقفه مرحومه تجلیل کردند و به رسم یادبود هدیه تبرکی به ایشان اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی