پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت انجام گرفت؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۱

اهدای یک سری جهیزیه به زوج نیازمند رودباری

همزمان با دهه کرامت و با همکاری کانون‌های خدمت رضوی شهرستان رودبار جنوب یک سری جهیزیه به زوج نیازمند اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی سررشته‌ داریان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رودبار جنوب در این خصوص بیان کرد: در ادامه برنامه‌های دهه کرامت با هماهنگی دبیرخانه کانون خدمت رضوی رودبار جنوب و با همت خیرین یکسری جهیزیه به تعداد ۳۰ قلم وسایل خانه به ارزش ریالی ۲۵۰ میلیون تومان آماده و تحویل این زوج شد.
وی با تاکید بر اهمیت ازدواج آسان در جامعه افزود: مسئولین باید در تحقق امر ازدواج آسان و فرزندآوری نقش خود را ایفا کنند و لازم است فرهنگ مشارکت و حمایت از زوج‌های جوان به فرهنگ عمومی تبدیل شود و ازدواج باید آگاهانه، به‌هنگام، آسان و پایدار باشد.
 سررشته‌ داریان با اشاره به اینکه خادمیاران امام هشتم(ع) در راستای ترویج فرهنگ رضوی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، افزود: خدمت به آستان مقدس امام رضا(ع) در هر زمان و مکانی مورد توجه و عنایت حضرت قرار می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی