پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیارن رضوی راور انجام گرفت؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۱

دیدار با خانواده دو شهید دفاع مقدس به مناسبت دهه کرامت

همزمان با دهه کرامت توسط خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون سلامت رضوی شهرستان راور با خانواده دو شهید دفاع مقدس دیدار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین نخعی راد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور  همزمان با دهه کرامت با همراهی جمعی از خادمیارن و یاوران رضوی به دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرداخت.
وی در این دیدار با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.
وی خاطر نشان کرد: امروزه هرچه داریم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان راور بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند.
لازم به ذکر است شهید زحمت کش و شهید شبانفوزی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی