پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها به مناسبت شهادت خادم الرضا (ع) در جیرفت

به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی خادم الرضا(ع) مراسم اجتماع امام رضایی‌ها با حضور خادمیاران رضوی جیرفت در گلزار شهدا برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در حاشیه مراسم امام رضایی‌ها در محل گلزار شهدای جیرفت گفت: به پاس گرامی داشت یاد و خاطره خادم الرضا شهید رئیسی و همراهنشان مراسم گرامی داشتی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی با حضور گسترده قشرهای مختلف مردمی برگزار شد.
پیرنیا افزود: در این مراسم که قشرهای مختلف مردم حضور داشتند خادمیاران رضوی با حمل پرچم خاصه حضرت امام رضا(ع) و حضور در مراسم یاد و‌ خاطره خادم الرضا(ع) را گرامی داشتند.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در دوران خدمت خود در تولیت آستان رضوی خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند که امروز سبب ایجاد خیر و برکت برای مردم، زائران و‌ مجاوران این بارگاه ملکوتی است گفت: حضور پر رنگ امروز مردم جیرفت در این مراسم نشان از قدرشناسی مردم از خادمان ملت دارد.
در این مراسم فایل‌های صوتی از خادم الرضا در دوران ریاست جمهوری و خادمی در تولیت آستان رضوی پخش و سبب ایجاد حال و هوایی خاص در مراسم گلزار شهدای جیرفت شد.
در حاشیه این مراسم خادمیاران رضوی جیرفت با ایجاد موکب پذیرایی از میهمانان مراسم خادم الرضا پذیرایی به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی