پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

استشمام عطر امام هشتم در محله نایبند جنوبی بندرعباس

با حضور خدام حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک ضریح منور و نورانی امام رضا(ع)، اهالی محله نایبند جنوبی بندرعباس میزبان ویژه برنامه «کوچه‌های شهدایی» کاروان زیرسایه خورشید بود و این محله قدیمی عطر و بوی امام رضایی به گرفت.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان، به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه کوچه‌های شهدایی با حضور خانواده شهید ابوالفضل عمرانی و خادمین امام رضا (ع) و ساکنان محله نایبند جنوبی بندرعباس در کوچه ساحل ۹ برگزار شد.
مسئول کانون خدمت ایثار و شهادت خدمت رضوی بندرعباس در این مراسم معنوی با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: خداوند را شاکریم امسال دوباره در دهه پرخیر و برکت کرامت این توفیق حاصل شد تا خادمیاران رضوی هرمزگان همراه با خدام امام رضا (ع) جشن‌های زیر سایه خورشید برگزار می‌کنند. 
وی در ادامه افزود: تاکنون حدود ۳۰۰ برنامه در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان اجرا شده که این به برکت امام رئوف است.  
صادقی خاطر نشان کرد: این مراسم یکی از ویژه برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در هرمزگان است که در سطح بندرعباس سومین برنامه کوچه‌های شهدایی به نام شهید ابوالفضل عمرانی در این محله برگزار شد.
گفتنی است، جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان از هشت روز پیش در استان در قالب برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی