پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت محقق شد؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۱

پیچیدن شمیم عطر رضوی در رودبار جنوب

همزمان با دهه کرامت جمعیت امام رضایی‌های رودبار جنوب منتظر بودند تا کاروان «زیر سایه خورشید» با پرچم‌ حضرت عشق از راه برسد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ به محض ورود خدام رضوی ناگهان صدای «آمده‌ام ای شاه پناهم بده» از میان خیل عظیم جمعیت بلند شد و زمزمه‌های «یا امام رضا – یا امام رضا» حال و هوای محوطه بیرونی مصلی بزرگ شهرستان رودبار جنوب را رضوی کرد.
عطر رضوی در بیمارستان سیدالشهدای رودبار جنوب پیچید. کاروان خادمین آستان مقدس امام رضا (ع) و حاملان پرچم متبرک حرم مطهر هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد شمس‌الشموس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، با حضور در بیمارستان سیدالشهدا رودبار جنوب، از بیماران عیادت و با اهدای بسته‌های تبرکی برای شفای آنان دعا کردند.
خدام رضوی بعد از دیدار با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان سیدالشهدا رودبار جنوب برای دیدار با خانواده تنها شهید مفقودالاثر شهرستان شهید جواد خانه گیر راهی شدند و بهد از اهدای تبرکات حضرت رضا (ع) به خانواده این شهید مفقودالاثر، برای اقامه نماز به ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب رفتند و در بین سبزپوشان حریم امنیت با آن‌ها دیدار کردند و در میان راه به منزل یک بیمار صعب العلاج رفتند.
خدام رضوی برای دیدار با مردم روستا‌های پیروز آباد و آبسردوئیه در میانه راه در روستای ریگ آباد از آشپزخانه خیرین بازدید و با آشپز‌های این آشپزخانه که مشغول پخت غذای مراسم شب جشن دهه کرامت بودند دیدار و با افزودن نمک متبرک حرم امام رضا (ع) غذا‌های جشن را متبرک کردند.
در بخش هلیل دشت خدام رضوی با خانواده شهیدان محمودی و جرجندی دیدار داشتند و هدایای متبرک حرم مطهر رضوی را تقدیم خانواده شهدا کردند.
شرکت جشن دهه کرامت پایان بخش حضور خدام رضوی در شهرستان رودبار جنوب بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی