پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سوگ خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان او؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۱

بیانیه مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه

مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در پی سانحه دلخراش سقوط بالگرد بیانه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه  به شرح زیر است 

 

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيم

 

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 

از میان مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، و بعضی بر سر پیمان خویش شهید شدند، و بعضی در انتظارند، و هیچ پیمان خود را نشکسته‌اند.

 

 در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا، خادم قرآن، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

 

ایشان شخصیتی عالم، عامل، مخلص، خدوم و پرتلاشی بود که خود را وقف محرومان و امت اسلامی نموده بود. شهید رئیسی علم و عمل را در صحنه عمل درآمیخته و هماهنگ با منویات منیع ولایت، مجاهدت مخلصانه میکرد و تابلوی زیبایی از خدمت را در ایران اسلامی به تصویر کشید و ثمره شیرین خدمت عاشقانه و صادقانه را در شب میلاد امام رئوف با مزین شدن به حله شهادت دریافت.

 

بی شک با شهادت او راه روشن خدمان صدیق و حاکمان وثیق، تلالویی تازه یافت و جانی تازه گرفت؛ مکتب امام خمینی(س) جلوه‌گر شد و آرمان‌های عدالتخواهی و انقلابی‌گری طلوعی دوباره یافت.

 

ضمن تبریک و تسلیت عروج رئیس جمهور محبوب، خدوم و‌مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم شهدای گرانقدر و امت شهید پرور ایران سرافراز و ملل آزادی‌خواه جهان، رجاء واثق داریم که با هدایت مدبرانه رهبری عزیز، راه نورانی این شهدا پرتوان‌تر از همیشه طی خواهد شد و شکوه همچو کوه ایران بشکوه تر از گذشته در دنیا پرتو افشان خواهد گشت.

 

«سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ».. «وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا». 

 

 مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی