پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۳

مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) مهیای میزبانی از بدرقه‌کنندگان پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد

مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) آماده و مهیای میزبانی از استقبال‌کنندگان و بدرقه‌کنندگان پیکر خادم‌الرضا(ع)، شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهر مشهد است.

به گزارش آستان نیوز، امروز پنج شنبه سوم خرداد، شهر مشهد مهیای میزبانی از خادم الرضا(ع) است و آماده برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر این شهید بزرگوار است.
 موسسه جوانان آستان قدس رضوی، با مشارکت و فعالیت نوجوانان و جوانان بی‌نهایتی برای تقدیر و ادای دین به زحمات و حمایتهای بی دریغ آیت‌الله رئیسی از طرح «بی نهایت شو» و تدبیرهای ماندگاری که برای شکل‌دهی مجموعه‌های اردویی موسسه و حمایت‌هایی که از شکل‌گیری، قوت گرفتن و گسترش فعالیت‌های فرهنگی کتب و... بوده است، به رسم تقدیر ایستگاه فرهنگی و پذیرایی را در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) فراهم آورده تا از استقبال‌کنندگان پیکر پاک و مطهر ایشان میزبانی کند.
 مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) سال ۹۷ با دستور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، زمانی که تصدی تولیت آستان قدس رضوی، را بر عهده داشتند، به منظور میزبانی از اردوهای دانشجویی تاسیس شد و امروز رنگ و بوی میزبانی از بدرقه کنندگان پیکر ایشان را می‌دهد.
امروز این مجموعه با برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی، محل استراحتگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و سایر خدمات تا پایان امشب میزبان بدرقه‌کنندگان پیکر پاک این شهید بزرگوار است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی