پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۵

آیین بزرگداشت شهدای خدمت در زیارتگاه شهید مدرس برپا شد

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و یادواره ۲۳ شهید کاشمر در عملیات بیت المقدس در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان و یادواره ۲۳ شهید شهرستان کاشمر در عملیات بیت المقدس همراه با سخنرانی سرهنگ عباسیان مسئول سیاسی معاونت سپاه امام رضا (ع) و شعر خوانی و مرثیه سرایی علی ناظمی و حسین نخعی از ذاکرین و مداحان اهل بیت(ع) به میزبانی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.

 سرهنگ عباسیان در  این مراسم اظهار کرد: مردمی بودن، ساده‌زیستی، تواضع، خستگی‌ناپذیری، تقوای سیاسی از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی اخلاق را با سیاست گره زد و تقوای سیاسی را به حوزه اقتصاد آورد، افزود: ایشان در دوران کرونا تلاش بی‌وقفه انجام داد و از تمام توان برای مقابله و ریشه کنی این ویروس استفاده کرد و در بسیاری از حوزه‌ها برای توسعه و ارتقا ریل‌گذاری کرد.
مسئول سیاسی معاونت سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: رئیس جمهور شهید در مقابل رهبری تفسیر به رأی نداشت، اجتهاد نمی‌کرد و‌ امر ولی را اطاعت می‌کرد و هیچگاه پولی را برای کارهایی که به سرانجام نمی‌رسید هزینه نمی‌کرد و همیشه درک به موقع و به‌هنگام داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی