پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

امام جمعه موقت بیرجند در یادمان شهدای خدمت در میقات الرضا مطرح کرد:
۱۴۰۳-۰۳-۰۵

شهید رئیسی مدیریت تراز انقلاب را در جامعه پیاده  کرد/ برگزاری مراسم شام غریبان شهدای خدمت در میقات الرضا

امام جمعه موقت بیرجند در مراسم یادمان شهدای خدمت  که در شام غریبان شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در میقات الرضا برگزار شد، گفت: شهید ایت الله رئیسی مدیریت تراز انقلاب را در جامعه پیاده  کرد.

به گزارش آستان نیوز،  مراسم یادمان شهدای خدمت، شام غریبان شهید آیت الله رئیسی و همراهانش و حماسه سوم خردادماه سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مختاری امام جمعه موقت بیرجند و قرائت دعای پرفیض کمیل و مرثیه سرایی کربلایی حسین داریوش طبسی مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین مختاری در این یادمان اظهار کرد: عزت و آرامش انسان این است که در آغوش خداوند باشد و تحت ولایت او زندگی کند.
وی افزود:  شهید آیت‌الله رئیسی آمده بود تا مدیریت تراز انقلاب را در جامعه پیاده کند و هم معیشت و هم مقاومت در عرصه سیاسی را با هم پیش ببرد و در این مدت کوتاه موفقیت های بسیار زیادی نیز داشت.
امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: امروز دیپلماسی موفق ایران اسلامی باعث شده بیشتر کشورهای دنیا شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دهند و از استکبار جهانی متنفر باشند.
وی گفت: در مدیریت اجرایی کشور آیت الله رئیسی صاحب مکتب بود،  برای رسیدن به قله‌ها نیاز است مردم شخصیتی با این خصوصیات را برای ادامه راه برگزینند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی