پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

هیأت خدام الرضا(ع) تبریز با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد

با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی تبریز هیات خدام الرضا (ع) در دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، این مراسم که بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور پرشور خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی تبریز در مسجد آیت الله انگجی  برگزار شد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و طنین دلنشین صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) آغاز شد و برای عرض ارادت به محضر مولایمان حضرت ثامن الحجج (ع)، زیارت امین الله را جمع خوانی کردند.
حسن روزنیک مسئول هیات خدام الرضا(ع) ضمن تبریک ایام دهه کرامت، سالروز یک سالگی تشکیل هیات را تبریک عرض کرده و گفت: خدا را شاکریم که توفیق شامل حال خدمتگزاران هیات شد که در طول سال گذشته بدون وقفه و به طور ماهانه مراسم هیات را با حضور پرشور خادمیاران و یاوران رضوی برگزار کنیم.
سخنران مراسم حضرت آیت‌الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان بود که ضمن گرامیداشت ایام پر میمنت دهه کرامت، در قسمتی از بیانات خود گفت: دهه کرامت یک فرصت مغتنم برای خدام الرضا (ع)، به منظور ایجاد پیوند مستحکم بین جوانان و نوجوانان برای درک و آشنا شدن با قرآن، ائمه اطهار و معارف اسلام با تبیین فرهنگ ناب رضوی است.
آیت‌الله آل هاشم اضافه کرد: این هیات می‌تواند نقش بسیار مهمی در جهت تبیین معارف امام رضایی بین نوجوانان و جوانان ایفا کند و در این دهه خادمیاران و یاوران رضوی باید به برکت معارف ناب رضوی بدنبال افزایش محبت و مهرورزی بین آحاد مردم باشند. 
در ادامه مراسم بعد از مدیحه سرایی مداح اهل بیت، مهدی خادم آذریان در منقبت حضرت امام رضا (ع)، از تعدادی از ریش سفیدان و پیشکسوتان هیئات حسینی تبریز که مروج فرهنگ رضوی بودند با اهدای لوح تقدیر و هدایای متبرک تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی