پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

برپایی رواق‌های خدمت رضوی در بوستان کودک اصفهان

برای چهارمین سال متوالی توسط کانون خدمت رضوی شهید بهشتی برنامه رواق‌های خدمت رضوی در دهه کرامت، در بوستان کودک اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان؛ کانون خدمت رضوی شهید بهشتی با همکاری شهرداری منطقه یک اصفهان رواق‌های خدمت رضوی را در بوستان کودک برپا کرد. 
سید علیرضا داودی عضو شورای کانون شهید بهشتی، با اشاره به جزئیات این رواق‌ها گفت: این برنامه از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه مصادف با شب میلاد امام رضا (ع) همه روزه از ساعت ۶ تا ۱۰ شب برپا شد و عموم مردم از خدمات این غرفه‌ها به صورت رایگان استفاده کردند.
داودی این رواق‌ها را شامل غرفه‌های کبوترانه ویژه کودکان، مشاوره، سلامت، هنرکده، سواد رسانه‌ای و موکب پذیرایی عنوان کرد.
داودی اعلام کرد: مشاوره‌ها شامل مشاوره ازدواج، خانواده، زوج‌درمانی، کودک، نوجوان و جوان، انواع مشاوره‌های فردی، تحصیلی و همچنین مشاوره حقوقی و مشاوره سلامت بود که توسط کارشناسان ارشد مجرب و متدین، به صورت رایگان به ده‌ها نفر خدمت ارائه کرد.
وی گفت: موکب پذیرایی شامل چای نبات، دمنوش به و شربت بیدمشک و گلاب بود که بیش از ۱۴هزار لیوان چای و دمنوش شربت ارائه و در دو شب پایانی ۲ هزار و ۶۰۰ کاسه آش‌ نیز توزیع شد. همچنین در شب میلاد ولی‌نعمتمان امام رضا (ع)، تعداد هزار گلدان گل‌های رز و حسن یوسف به مردم هدیه شد که گلدان‌ها با احادیث زیبای رضوی مزین شده بود.
در هنرکده رضوی، اسامی مبارک ائمه (ع) و جملات امام رضایی، به انتخاب مردم توسط اساتید خوشنویس نوشته و به آنها اهدا شد.
غرفه تخصصی سواد رسانه‌ای به نیاز امروز همه مردم می‌پرداخت و غرفه کبوترانه، از کودکان پذیرایی می‌کرد. برنامه‌های کبوترانه شامل نقاشی، رنگ‌آمیزی، قصه‌گویی، خواندن شعر و سوره‌های قرآن و اهدای بادکنک و شعر و جوایز ویژه بود.
داودی همچنین افزود: هر شب صد وعده غذایی برای برگزار کنندگان و خادمان رضوی طبخ و توزیع می‌شد. و نیز اهدای ۲۲۰ ژتون غذای متبرک رضوی به نیازمندان محل و توزیع ۱۴۰ کیلوگرم آلوچه سبز بین نیازمندان و مردم، از دیگر برنامه‌های دهه کرامت کانون شهید بهشتی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی