پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۳

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در کاشان برگزار شد

به همت مدیریت کانون‌های خدمت رضوی کاشان و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی رئیس جمهور و هیئت همراه در پارک آیت الله مدنی کاشان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان؛ در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از خادمیاران رضوی و خانواده‌های معظم شهدا و مردم دارالمومنین کاشان حضور داشتند سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان طی سخنانی با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای راه خدمت، مردمی بودن و سرباز ولایت را از خصوصیات بارز شهید رئیسی برشمرد و گفت: آیت الله رئیسی در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی و بویژه در طول ۱۰۰۰ روز دوران ریاست جمهوری ثابت کرد سرباز ولایت و خادم مردم است.
دبیر کنگره ملی شهدای کاشان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۳ شهید شهرستان کاشان که در این عملیات به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری اکنون در دهه پنجم و گام دوم انقلاب را در پیش داریم.
اکبری در ادامه به ترورهای ناجوانمردانه منافقین کوردل در سال ۱۳۶۰  که منجر به شهادت شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و جمع کثیری از یاران امام شد اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود فرمودند، کشور و انقلاب راه خود را با قدرت ادامه خواهد داد و این ناملایمات خللی در ادامه مسیر و حرکت شتابان و روبه جلو انقلاب ایجاد نخواهد کرد.
اجرای همخوانی و تواشیح، مدیحه سرایی، روایتگری و تلاوت قرآن توسط حافظین و قاریان قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی