پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی انجام شد،
۱۴۰۳-۰۲-۲۹

خدمت‌رسانی موکب عتبه کاظمین به زائران در ایام میلاد ثامن الحجج(ع)

با دعوت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، موکب خدمت‌رسانی عتبه کاظمین برای نخستین بار در ایام میلاد امام رضا(ع) در حریم حرم مطهر رضوی برپا شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این موکب از 27 تا 31 اردیبشهت‌ماه به مدت 5 روز در حد فاصل باب‌الجواد و باب‌الرضا(ع) حرم مطهر رضوی به منظور خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران حرم علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بر پا شد و با سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده پذیرای زائران بود.
در این موکب روزانه 5 هزار وعده غذایی و روز میلاد امام رضا(ع) تعداد10 هزار وعده غذایی در بین زائران و مجاوران توزیع شد و هزاران مشتاق از غذای مبترک عتبه کاظمین بهره‌مند شدند.
معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی به عنوان محور این اقدام نقش ستادی را بر عهده داشت و از خدمات معاونت امور خدمات و رفاه زائران و معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در نظم‌دهی برای توزیع غذا و لوازم و تجهیزات آشپزی و پخت و پز و همچنین سایرکمک‌ها بهره‌مند شدیم.
توسعه همکاریهای اثرگذار با عتبات مقدسه ایران، عراق و سوریه یکی از ماموریت‌های معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی است و  برپایی  موکب عتبه کاظمین یکی از اقدامات در این راستا بود تا عتبات هر چه بیشتر با هم نزدیک شوند و تعاملات و همکاریهای مشترکی با هم داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی