پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۷

۸۸ زائر اولی شهر ری راهی مشهد شدند

اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس شامل ۸۸ نفر از زائر اولی، مددجویان و افرادی که چندسال به زیارت نرفته‌اند به همت خادمیاران رضوی شهرری انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ایام ولادت امام رضا(ع) به همت خادمیاران رضوی کانون محله‌ای ۱۳ آبان و مشارکت خیریه احسان الرضا(ع) یک کاروان زیارتی متشکل از ۸۸ نفر زائر به مشهد مقدس اعزام شد.
این کاروان زیارتی شامل ۵۰ زائر اولی، ۳۰ مددجو و مددکار و افرادی که چندین سال متمادی موفق به تشرف به شهر مقدس مشهد نشده‌اند، بود.
این اردوی زیارتی ۳ شب و ۴ روز به طول انجامید و برای هر زائر یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه شد.
هزینه‌های این اردو با کمک‌های مومنانه از سوی خیریه احسان الرضا(ع) و خادمیاران رضوی  تامین شد که در مجموع ۱۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.
اعزام زائر اولی‌ها و افرادی که امکان سفر به مشهد مقدس را ندارند از اولویت‌های خادمیاران رضوی است و در اولین فرصت با فراهم شدن زمینه لازم نسبت به اعزام کاروان زیارتی زائر اولی‌ها اقدام می‌شود تا افراد با شرایط ویژه نیز طعم شیرین زیارت را بچشند و از برکات معنوی آن بهره‌مند شوند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی