پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با اعلام سازمان غذا و دارو؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۶

مسئول فنی شرکت یاراطب ثامن در جمع سه مسئول فنی دارویی برتر کشور قرار گرفت

با اعلام سازمان غذا و دارو، مسئول فنی شرکت یاراطب ثامن در جمع سه مسئول فنی برتر کشور قرار گرفت و به عنوان یکی از مدرسان دوره‌های تخصصی مرتبط با حوزه توزیع دارو انتخاب شد.

به گزارش آستان نیوز، از سوی دکتر مینا آژوغ رئیس اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش سازمان غذا و دارو، دکتر رودابه وهاب‌زاده رودسری مسئول فنی و سرپرست معاونت بازرگانی و فروش مجموعه یاراطب ثامن به عنوان یکی از سه مسئول فنی برتر ایران در خصوص تدریس دوره‌های آموزشی GTP (اصول توزیع خوب) و GSP(شرایط خوب انبارش) در سراسر کشور معرفی شد.

دکتر وهاب‌زاده با توجه به سابقه بالا در سمت مسئول فنی شرکت توزیع یاراطب ثامن، تسلط کامل و جامع به سامانه تیتک سازمان غذا و دارو و همچنین جلب اعتماد و اطمینان این سازمان، موفق به کسب این مقام شده است.

اهمیت این موفقیت به این موضوع برمی‌گردد که شرکت یاراطب ثامن، تمامی برنامه‌های سامانه تیتک رو رعایت کرده و توزیع عادلانه دارو را در سراسر کشور پوشش می‌دهد. از طرفی یاراطب ثامن با توجه به انجام وظیفه اصلی خود در پخش به موقع داروهای مورد نیاز بیماران، نمره قابل قبولی را در سامانه تیتک از سوی سازمان غذا و دارو دریافت کرده است.

این خبر حاکی است، سازمان غذا و دارو ایران از سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت دارو که به اختصار «تیتک(TTAC)» نامیده می‌شود، برای کنترل و نظارت بر فعالیت‌های حوزه تولید، واردات، پخش و توزیع دارو در کشور استفاده می‌کند.

گفتنی است، یاراطب ثامن به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با برخورداری از ۱۹ شعبه در استان‌های مختلف با همکاری شرکت‌های گوناگون فعال در حوزه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، بخش گسترده‌ای از این اقلام مهم و مورد نیاز بیماران را در سطح کشور توزیع می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی