پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مناسبت فرارسیدن دهه نورانی کرامت انجام شد، 
۱۴۰۳-۰۲-۲۰

برگزاری ویژه برنامه آستان دوست در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار 

به مناسبت فرارسیدن دهه نورانی کرامت اولین جلسه از سلسله جلسات آشنایی با اخلاق اسلامی در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت دهه نورانی کرامت  اولین جلسه از جلسات آموزشی آشنایی با اخلاق اسلامی تحت عنوان آستان دوست با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی بیدی استاد دانشگاه و با حضور کارکنان و خادمیاران حوزه کتاب از سوی مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
حجت الاسلام بیدی در این جلسه با اشاره به ضرورت آشنایی با اخلاق اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی اظهار کرد: تا زمانی که ما آشنا به امور زندگی و اصول اخلاقی  نباشیم به آرامش در حیات نخواهیم رسید.
 وی افزود: انسان ها در عصر ارتباطات باید در همه امور اعم از تکنولوژی، روان شناسی، اخلاق، دین شناسی و.... اطلاعات کافی و جامع داشته باشد تا بتواند به اهداف خود در زندگی برسد.
این استاد دانشگاه یکی از اصول زندگی آرام را شناخت کافی زوجین از یکدیگر دانست و اذعان کرد: زن در زندگی باید از روحیات رواشناختی مردان آگاه باشد و همچنین بالعکس مردان باید از روحیات زنان اطلاعات کافی داشته باشد.
لازم به ذکر است در پایان از مدعوین با صبحانه نذری ساده پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی