پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور پرشور مردم بروجرد برگزار شد؛
۱۴۰۳-۰۳-۰۲

عزاداری سفیران امام مهربانی در فقدان سید شهیدان و همراهانش

مراسم عزاداری در سوگ شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش با حضور پرشور مردم و سفیران امام مهربانی در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، مراسم عزاداری و تجمع مردمی در فراق شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش امروز دوم خردادماه از میدان قیام به سمت گلزار شهدای بروجرد، در سوگ شهید جمهور و شهدای خدمت به عزاداری و سوگواری پرداختند.
این مراسم با حضور پرشور مردم، مسئولین و خادمیاران و یاوران رضوی با اجرای برنامه‌های متنوع تلاوت قرآن، دعای فرج، صلوات خاصه و سخنرانی، برگزار شد و یاد و خاطر رئیس‌جمهور مردمی و سایر شهدای خدمت را گرامی داشتند.
گفتنی است، هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی