پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۹

پخت ۷۲ دیگ غذای نذری تبرکی امام رضا(ع) در شهر چغادک استان بوشهر

در قالب طرح « اطعام رضوی» ۷۲ دیگ غذای نذری تبرکی با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی در دهه کرامت پخت و بین نیازمندان شهر چغادک توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز؛ در قالب طرح اطعام رضوی که از سوی دفتر مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ابلاغ شده است، ۷۲ دیگ غذای نذری تبرکی به تعداد ۶۰۰۰ پرس غذا با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی پخت و بین نیازمندان کمیته امداد، مساجد، حسینیه‌ها، هیات‌های شهر چغادک توزیع شد.
در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله ایستگاه صلواتی، ایستگاه قهوه و چای، پخش مولودی امام رضا و سرودهای دهه کرامت برگزار شد.
هدف از این اقدام توزیع برکات و نذورات امام رضا (ع) بین آحاد مردم است و برای سومین بار این برنامه در شهر چغادک اجرا شده است.
این برنامه به همت کانون خدمت رضوی حضرت فاطمه الزهرا(س)، گروه جهادی نذرواره، مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) شهر چغادک برگزار شد.
از جمله فعالیت‌های خیرخواهانه دیگر این کانون در دهه کرامت، آزادی ۲ زندانی جرائم غیر نقد به مبلغ ۱۲۰میلیون تومان در روز میلاد امام رضا (ع) و اهدا ۸ سری جهیزیه به نوعروسان شهر چغادک بود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی