پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۷

پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه عمرانی آزادراه مشهد-چناران

مدیرعامل شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری و انتقال آزادراه مشهد-چناران، از پیشرفت 32 درصدی این پروژه خبر داد.

محمد مظهری در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با مساعدت بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، روش تامین مالی سهم آورده بنیاد در پروژه مشارکتی آزادراه مشهد -چناران، با جابجایی اولویت دوم با اولویت اول تحت عنوان فاز یک پروژه در 16 کیلومتر ابتدایی آزادراه و اتصال به بزرگراه آسیایی مشخص شد.

او ادامه داد: جلسات مستمری درباره ضرورت تأمین منابع مالی و آورده دولت در این پروژه ملی در وزارت راه و شهرسازی‌، استانداری خراسان رضوی و سازمان برنامه بودجه کشور تشکیل شده است تا ضمن تأمین منابع مالی سهم دولت در بخش عملیات اجرایی، با تملک اراضی باقی مانده در مسیر پروژه که از تعهدات دولت به شمار می‌رود اجرای آن با سرعت بیشتری انجام شود. در حال حاضر نیز اتفاق نظر خوبی در این زمینه شکل گرفته است.

مدیرعامل شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری و انتقال آزادراه مشهد-چناران با اشاره به بازدید اخیر استاندار، شهردار و مدیران استانی از این پروژه خاطرنشان کرد: در این بازدید بر ضرورت و تسریع تکمیل حدود 5/4 کیلومتر ابتدایی مسیر آزادراه که در داخل محدوده شهری قرار دارد و باید توسط شهرداری مشهد انجام شود، تاکید شد.
 

آزادراه مشهد-چناران در لیست پروژه‌های با اهمیت استان
مظهری، تکمیل آزادراه مشهد-چناران را یکی از پروژه‌های مهم خدمت‌رسان به مردم به ویژه زائران عنوان کرد و افزود: این پروژه نقش بسزایی در کاهش بار ترافیک و حوادث ناگوار محور کنونی مشهد-چناران دارد.

او ادامه داد: از طرفی با اتصال متروی گلبهار به پایانه غرب و انتهای خط 3 متروی مشهد(داخل محدوده شهری)، مسیرهای دسترسی مناسبی برای رفاه حال شهروندان و زائران ایجاد خواهد شد.

مظهری ادامه داد: با توجه به اقدامات و مساعدت بنیاد بهره‌وری موقوفات، طبق دستور استاندار خراسان رضوی پیگیری درخصوص تأمین سهم آورده دولت در پروژه به عنوان اولویت یک استان، این آزادراه در لیست پروژه‌های با اهمیت استان خراسان رضوی برای بهره‌برداری در سال آینده در برنامه کاری این شرکت قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی