پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به منظور یادبود شهدای خدمت انجام شد،
۱۴۰۳-۰۳-۰۸

برگزاری اولین آیین صُفّه ویژه خادمان آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) 

به منظور یادبود شهدای خدمت اولین آیین صُفّه ویژه خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در میقات الرضا برگزار شد. 

به گزارش آستان نبوز، نخستین آیین صُفّه ویژه خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به منظور یادبود شهدای خدمت علی‌الخصوص خادم الرضا شهید آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور و دکتر مالک رحمتی قائم مقام سابق آستان قدس رضوی در حرم مطهر برادر گرامی امام رضا(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی در ابن آیین گفت: شهدا در عرصه دنیا چه زیبا نقش ایفا کردند و خدمت عاشقانه و خدمت برای رضای خدا و حضرت امام رضا(ع) از اهداف بزرگ شهید آیت‌الله رئیسی بود.
 مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) افزود: شهید آیت‌الله رئیسی ظاهراً از بین ما رفته اما در حقیقت اکنون دست ایشان بازترست و لازم است ارتباط قلبی خود را با این شهید و سایر شهدای خدمت عمیق‌تر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: قدر ولایت را بدانیم، شهید رئیسی با همه وجود می‌کوشید تا لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشاند.
  این آیین که یکی از آیین‌های حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) است چهارده نفر از خادمین آستان به قرائت قرآن کریم می‌پردازند و پس از هر تلاوت، یک فراز از دعای پرفیض توسل قرائت می‌شود.
 مرثیه‌سرایی کربلایی حسین داریوش مداح اهل بیت(ع) و همخوانی سرود خدام، پخش کلیپ گوشه‌ای از دلدادگی شهید آیت الله رییسی در حرم امام رضا(ع) و ... از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی بود.
لازم به ذکر است این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی خاوران پخش شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی