پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۶

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خادمیاران رضوی در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت به میزبانی خادمیاران رضوی قم و با حضور خادمان افتخاری اماکن مقدسه و مردم انقلابی قم ششم خرداد ماه در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم؛ در این مراسم حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های رضوی قم گفت: همه ما خادمیاران رضوی در سراسر ایران سعادت خدمت به امام رضا (ع) را مدیون خادم الرضای شهید سید شهدای خدمت آیت الله رئیسی هستیم اگر چه او این توفیق را از خوان کرم  امام رضا (ع) یافته است اما او در توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت پیشگام شد.
وی افزود: هم اکنون در سراسر ایران بیش از ۱۰۰ هزار خادمیار به نیابت از حضرت رضا (ع) به مردم بویژه مستضعفین خدمت می‌کنند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم تصریح کرد: سید شهدای خدمت خودش برای خدمت‌رسانی به مردم به الگوی تمام عیاری تبدیل شده است.
وی ادامه داد: همه ما خادمیاران رضوی توفیق خادمیاری را مدیون تلاش‌های سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی هستیم، اگرچه او این توفیق را از خوان کرم امام رضا علیه السلام گرفته بود اما او در توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت ابتکار عمل داشت.
وی گفت: هم اکنون در سراسر کشور بیش از ۱۰۰ هزار خادمیار و یاور رضوی در حال خدمت به مردم به ویژه مستضعفین هستند و خادم الرضا (ع) برای خدمت‌رسانی به مردم یک الگوی تمام عیار برای همه ما خادمیاران محسوب می‌شود.

قدردانی از حضور بی‌نظری مردم در تشییع رییس جمهور شهید
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد با اشاره به تشییع تاریخی رییس جمهور شهید گفت: از مردم ایران قدردانی می‌کنیم که در بدرقه پیکر پاک رئیس جمهور و شهیدان همراهش در قم، تهران و مشهد حضور بی نظری داشتند، بعد از سردار سلیمانی، تشییع با عظمت سید ابراهیم رئیسی مثال زدنی بود.‌
وی با قدردانی از خادمیاران رضوی گفت: خادمیاری از ابتکارات رئیس جمهور محترم شهید رئیسی است در زمانی که تولیت آستان قدس رضوی بودند ده‌ها هزار نفر توانستند به خدامی امام رضا (ع) مشرف شوند.
وی افزود: خادم بودن فقط کفشداری، چوب پر بدست گرفتن، انتظامات حرم و چایخانه که به زوار عرض ارادت می‌کنند نیست، خیلی از عزیزان در هر کجای این کره خاکی به نیت امام هشتم خدمتی بکنند، گره از کار کسی باز کنند، افرادی که زیارت نرفته‌اند آنها را تجهیز می‌کنند و به زیارت می‌فرستند، مشکلات ایتام و فقرا را برطرف می‌کنند همه اینها در هرکجا هستند خادم امام هشتم محسوب می‌شوند.
حجت الاسلام فرحزاد بیان کرد: افتخار بزرگ آقای رئیسی خادم الرضا (ع) بودن است، خادم بزرگ ملت خادم انقلاب و خادم نظام واقعا خستگی ناپذیر و مجاهد مسلمی که مال و جان و هستی خود را پای خدمت به نظام و ملت گذاشته بود. از اول انقلاب مسئولیت‌های مختلفی داشته و یک زندگی ساده اختیار کرده بود.
حجت الاسلام فرحزاد تصریح کرد: امیدوارم راه این شهدای خدمت را بتوانیم ادامه دهیم و کاری کنیم که از ما راضی باشند و  یکی از دعاهایی که همیشه دارم این خدمت‌گذاری و خدمت به اهل بیت ائمه (ع) و خادم بودن را تا آخر عمر از ما نگیرند که این نوکری بزرگترین افتخار ماست.
همچنین در مراسم سید شهدای خدمت آیت الله رئیسی حاج عباس حیدرزاده مداح اهل بیت (ع) به شعرخوانی و مداحی پرداخت و پس از آن مجتبی خرسندی از خادمیاران رضوی قم قطعه شعری را سرود.
در پایان گروه سرود خورشید هشتم خادمیاری رضوی استان قم در این مراسم به اجرای سرود پرداختند.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی