پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۹

سومین کاروان زائر اولی‌ها از مازندران عازم مشهدمقدس شدند

مسئول کانون زیارت اولی‌های کانون‌های خدمت رضوی مازندران از اعزام سومین کاروان زائر اولی به مشهد الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ علی اصغر ملازمی در حاشیه اعزام ۴۴ نفر از زائران زیارت اولی از شهرستان بابل بیان کرد: این کاروان به صورت تلفیقی از پویش‌های «خدا قوت کارگر» و طرح «سپاس معلم» در قالب طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه تلاش می‌شود با همکاری خادمیاران رضوی و خیرین این آرزو برای این افراد محقق و به عنوان مهمان ویژه به زیارت امام رئوف اعزام شوند، افزود: تمام این سفر برای زائران گرامی به صورت رایگان و منابع مالی آن از محل امور خیرین در شهرستان‌ها تامین می‌شود.
مسئول کانون زیارت اولی‌های کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های کانون زیارت اولی‌ها از سال ۱۳۹۵ در استان آغاز شده و در سال۱۴۰۲ تعداد ۴۴۱ نفر و در سال ۱۴۰۱ نیز ۶۶۲ نفر از مازندران به مشهد مقدس مشرف شدند.
مسئول کانون زیارت اولی‌های ادامه داد: زائران در طول سه روز و سه شب اقامت در جوار حرم امام رئوف ۹ وعده غذایی مهمان آستان قدس خواهند بود.
ملازمی گفت: این زائر اولی‌ها بعد از شناسایی در استان در سامانه آستان قدس نام نویسی می‌شوند و تعداد اعزام‌ها نیز مطابق با سهمیه استانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی