پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۰

ویژه برنامه "یک زیارت سه دیدار" با حضور 900 زائر از سراسر کشور برگزار شد

درخشش گنبد طلایی امام رضا (ع) بار دیگر دل‌های عاشقان و دلدادگان را به سوی خود رهنمون کرد و صحن و سرای رضوی شاهد حضور خیل زائران از اقصی نقاط ایران اسلامی بود.

به گزارش آستان‌نیوز، بخش گروه‌های زیارتی اداره پایگاه‌ها و نخبگان حرم مطهر رضوی، با ابتکاری نو، برنامه‌ای تحت عنوان "یک زیارت سه دیدار" را در رواق مبارکه دارالهدایه تدارک دید که عطر دل‌انگیز زیارت و توسل را در فضای ملکوتی حرم پراکنده کرد.

این برنامه معنوی میزبان ۹۰۰ زائر عاشق از دانشگاه قوچان، هیئت انصار حزب‌الله یزد، موسسه بقیه‌الله نیشابور، مدرسه علمیه موسوی‌نژاد مشهد، گروه شوق زیارت تشرف سالمندان و موسسه قرض‌الحسنه امام رضا گلپایگان بود.

در این محفل نورانی، زائران با نوای مداحی و ذکر توسل، دل‌های خود را به بارگاه ثامن‌الحجج (ع) روانه کرده و از عمق وجود با امام رئوف نجوا می‌کردند. اشک‌های شوق و توسل بر گونه‌ها جاری بود و زمزمه‌های دعا و مناجات در فضای رواق طنین‌انداز می‌شد.

اما این عشق و ارادت به اینجا ختم نشد و در ادامه برنامه، زائران با شرکت در برنامه حرم‌گردی، از بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی بازدید کرده و با شکوه و عظمت این بارگاه ملکوتی بیشتر آشنا شدند.

بی‌شک این برنامه معنوی، فرصتی ارزشمند برای زائران بود تا در فضایی روحانی و عطرآگین، با امام رضا (ع) راز و نیاز کرده و از برکات و فیوضات این بارگاه قدسی بهره‌مند شوند.

این برنامه نمونه‌ای از تلاش‌های بی‌وقفه بخش گروه‌های زیارتی اداره پایگاه‌ها و نخبگان حرم مطهر رضوی برای ترویج فرهنگ زیارت و ایجاد فضایی معنوی برای زائران است. امید است با استمرار چنین برنامه‌هایی، شاهد رونق روزافزون زیارت و توسل در این بارگاه ملکوتی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی