پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۰

حرم مطهر رضوی میزبان جهادگران بسیج دانشجویی کل کشور

قلب تپنده ایران، بار دیگر شاهد حضور عاشقان و دلدادگانی بود که از سراسر کشور رهسپار بارگاه منور رضوی شده بودند.

به گزارش آستان‌نیوز، برادران و خواهران جهادگر بسیج دانشجویی کل کشور با اشتیاقی وصف‌ناپذیر و دلی سرشار از عشق و ارادت میهمان رواق دارالهدایه حرم ثامن‌الحجج (ع) شدند و در ویژه برنامه فیض حضور که به همت بخش گروه‌های زیارتی اداره پایگاه‌ها و نخبگان حرم مطهر رضوی برگزارشد، حضور یافتند.

در این محفل نورانی که ابتدا با تلاوت آیات نور و صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام به صورت جمعی برگزار شد در ادامه آن دلبریان از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و از راویان جنگ تحمیلی به بیان روایات حماسی و جان‌سوز در خصوص سیره شهدا پرداخت و زائران با فضای عاشقانه و عارفانه جنگ تحمیلی بیشتر آشنا شده و با چشمانی اشکبار برای شادی روح همه شهدا دعا نموده و در محضر امام رضا (ع) نائب الزیاره پدران و مادران شهدا شدند.

 این بارگاه ملکوتی، همواره میزبان دل‌هایی است که به عشق و ارادت شهدا و اهل بیت (ع) می‌تپد. برنامه "فیض حضور" نمونه‌ای از این عشق و ارادت بود که در فضایی روحانی و عطرآگین، بار دیگر حماسه‌های جاودانه شهدا را در اذهان زنده نگه داشت و زائران را با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند زد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی