پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با «قرار هشتم» خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۳-۰۳-۱۰

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در یزد برگزار شد

مراسم قرار هشتم خردادماه خادمیاران رضوی شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش با حضور گسترده خادمیاران رضوی شهرستان یزد و اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از یزد، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: خادمیاران رضوی در سراسر کشور به ویژه خادمیاران استان یزد، در این ایام با برگزاری مجالس یادبود و عزاداری برای رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، عشق و ارادت خود را نسبت به این مرد بزرگ و خدمتگزار صادق ابراز داشتند.
محمد حسین رحیمی نسب افزود: خادمیاران رضوی توفیق خادمی خود در محضر امام رئوف را مدیون رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به عنوان منشأ اصلی خدمت که مایه خیر و برکت در سراسر کشور بوده است، می‌دانند.
وی ادامه داد: خادمیاران نیز همچون اقشار مختلف مردمی در این ایام، مجالس متعدد و سلسله واری را برای گرامیداشت و یادبود سید شهدای خدمت و همراهان ایشان برگزار کردند که این برنامه در استان تا چهلمین روز شهادت این عزیزان با تجمع عظیم خادمیاران رضوی ادامه خواهد داشت.

خدمت‌رسانی به آحاد جامعه
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد نیز گفت: اینکه در اقصی نقاط کشور، خادمیارانی در قالب افراد متخصص و با انگیزه در حال خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه هستند، از برکات و خدمات ارزنده خادم الرضا(ع) رئیس جمهور شهیدمان است.
حسن جواهریان خاطر نشان کرد: خادمیاران در 19 کانون تخصصی از جمله کادر درمان با پزشکان متخصص، مشاورین در حوزه‌های مختلفی همچون مسائل اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و مواردی از این قبیل سازماندهی و در کانون‌های عمومی در حال ارائه خدمات با نام و یاد آقا علی بن موسی الرضا(ع) به مردم عزیزمان هستند.
این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرماندار و حضور پرشور خادمیاران رضوی با همکاری فرمانداری یزد، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، کانون خدمت رضوی کوثر ولایت محمودآباد و شرکت عموم مردم قدرشناس به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، در حسینیه حضرت صاحب الزمان(عج) محله محمودآباد یزد برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی