پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۲

شهاب‌یار، تامین‌کننده ماشین‌آلات حمل‌ونقل صنعتیِ ایران‌خودرو

مدیرعامل شرکت شهاب یار گفت: این شرکت به تازگی تامین ماشین‌آلات حمل‌ونقل صنعتیِ ایران خودرو و ارائه خدمات به این گروه خودروسازی را بر عهده گرفته است.

سیامک میراحمدی در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به انتخاب شرکت شهاب یار به عنوان یکی از منابع خرید گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: این مهم پس از ارزیابی کارشناسان فنی و بازرگانی، حضور در چندین مناقصه و به واسطه بازخورد مناسب شرکت در تامین قطعات خودروهای سبک و سنگین حاصل شده است. 
او با تاکید بر اهمیت توسعه فعالیت‌های این شرکت خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت پیگیری کسب‌وکارهای جدید، امسال ارائه خدمات و تامین قطعات محصولات و ماشین‌آلات صنعتی در دستور کار قرار گرفت. 
مدیرعامل شرکت شهاب یار ادامه داد: در این راستا شرکت با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و با حضور در چند مورد مناقصه گروه صنعتی ایران خودرو توانست در جمع منابع لیست خرید این گروه خودروسازی قرار گیرد. 
او اضافه کرد: بدین ترتیب در مواقعی که گروه صنعتی ایران خودرو قصد خرید محصولی در ارتباط با ماشین‌آلات صنعتی از جمله لیفتراک را دارد، نسبت به استعلام از شرکت شهاب یار برای خرید و تامین اقدام می‌کند. 
میراحمدی با اشاره به ظرفیت‌های این شرکت تصریح کرد: شهاب یار از آن دست مجموعه‌هایی است که توان فنی و بازرگانی برای تامین اقلام و خدمات مورد نیاز را در زمینه ماشین آلات صنعتی از جمله لیفتراک دارد و همین امر باعث شده است در لیست منابع خرید ایران خودرو قرار بگیرد. 
او ادامه داد: البته در این انتخاب، مذاکرات و نیز بازدیدهای متعدد و ارزیابی‌های کارشناسان فنی و بازرگانی شرکت‌های مختلف گروه صنعتی ایران خودرو از جمله ایسیکو، ایران خودرو دیزل و... بسیار موثر بوده است. 
میراحمدی افزود: در قالب این همکاری‌ها، علاوه‌بر تامین قطعات، موضوع استقرار در سایت‌های تولید این شرکت‌ها و ارائه خدمات تعمیراتی به تعداد قابل توجهی از محصولات لیفتراک و لیجتراک هم مدنظر است. 
او درباره برنامه‌های آتی این شرکت در خصوص تامین قطعات و ماشین‌آلات برای سایر شرکت‌ها و مجموعه‌ها از جمله شرکت‌های خودروسازی تصریح کرد: شرکت شهاب یار همین رویه را به منظور حضور موثر در بازار ماشین‌آلات صنعتی برای سایر شرکت‌ها نظیر سایپا، کرمان خودرو و... در دست پیگیری دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی