پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با شب شهادت امام رضا(ع)؛ 
۱۴۰۳-۰۳-۱۱

ویژه برنامه"قرار زیارت"در حرم مطهر رضوی برگزار شد  

همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) ویژه برنامه عزاداری با عنوان "قرار زیارت" در حرم مطهر رضوی برگزار شد.  

به گزارش آستان نیوز، همزمان با شب بیست و سوم ذیقعده که به روایتی مصادف با شهادت امام رضا(ع) و زیارتی این امام هُمام است، ویژه برنامه"قرار زیارت"با حضور جمعی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) این آستان آسمانی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی‌نژاد، کارشناس دینی و سخنران حرم مطهر رضوی در این ویژه برنامه به تبیین اهمیت و فضیلت زیارت امام رضا(ع) پرداخت و گفت: کسی که زائر حضرت رضا(ع) می‌شود نه تنها در زمان حضور در حرم مطهر رضوی، بلکه در شهر و دیار خود نیز باید با امام رضا(ع) پیوند داشته باشد. 

وی افزود: کسی که به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شود نباید کینه برادر دینی خود را در دل داشته باشد چرا که در این صورت زیارت او پذیرفته نخواهد شد. بنابراین برای جلب رضایت امام رضا(ع) و قبولی زیارت، باید اگر از کسی کینه‌ای به دل داریم و یا باعث اذیت و آزار او شده‌ایم عذرخواهی کنیم که لازمه این کار شکستن نفس و رهایی از بند غرور و تکبر است. 

گفتنی است؛ قرائت زیارت آل یاسین و اجرای برنامه مرثیه سرایی و عزاداری با نوای مهدی نیکبخت، مداح و ذاکر  آل‌الله از دیگر برنامه‌های "قرار زیارت" در شب شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی