پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۲

نغمه‌های مداحی در رواق دارالهدایه، عطرآگین از عشق و ارادت به امام هشتم

همایش باشکوه "یک زیارت، سه دیدار" در ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) با حضور 500 نفر از جامعه مداحی ستایشگران تهران در رواق دارالهدایه برگزار و شور و شعف وصف‌ناپذیری را به این بارگاه ملکوتی هدیه کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، این ویژه برنامه که به همت بخش گروه‌های زیارتی اداره پایگاه‌ها و نخبگان در رواق مبارکه دارالهدایه تدارک دیده شده بود، میزبان جمعی از عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) بود که با نغمه‌های دلنشین خود، عطر عشق و ارادت را در فضای حرم پراکنده کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غروی در این مراسم با سخنرانی پرمغز و تاثیرگذار خود، حاضران را به تامل در اهمیت زیارت امام رضا (ع) دعوت کرد و برکات و آثار معنوی این زیارت را برشمرد.

استاد حاج غلامرضای سازگار، شاعر نام آشنای آستان اهل بیت (ع)، با سروده‌های پرشور و حماسی خود، شور و حال خاصی به این مراسم بخشید و حاضران را به وجد آورد.

در ادامه برنامه، مداحان اهل بیت (ع) با نوای دلنشین خود، به مداحی و مناقب خوانی امام رضا (ع) پرداختند و اشک شوق و ارادت را در چشمان زائران حاضر در حرم جاری کردند.

این همایش معنوی، فرصتی ارزشمند برای جامعه مداحی بود تا در جوار مضجع شریف امام رضا (ع) گرد هم آیند و با تعهدی دوباره، در مسیر ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) گام بردارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی