پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز نوجوانان میقات الرضا انجام شد، 
۱۴۰۳-۰۳-۱۲

برگزاری مراسم «مهمانی ملکوت» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) 

به همت مرکز نوجوانان میقات الرضا مراسم «مهمانی ملکوت» ویژه نوجوانان در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، اولین دوره مراسم معنوی «مهمانی ملکوت» ویژه نوجوانان پسر در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) توسط مرکز نوجوانان میقات الرضا برگزار شد.
فراهم کردن بستر خودسازی فردی و تهذیب نفس در محیط امن و معنوی حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه معنوی برای نوجوانان است.
  پسران نوجوان از ساعت 22 با حضور در حرم مطهر و شرکت در برنامه‌های متنوع فرهنگی، معرفتی، شهدایی، بازی‌های فکری و سرگرمی، شبی متفاوت را تجربه کردند.
 زیارت حرم مطهر و شهدای آرمیده در آستان مبارک، ایستگاه شهدا و روایتگری سیره شهدا، برگزاری مسابقه گنج یابی با محوریت شهدای مدفون در آستان مبارک، آموزش نحوه اقامه نماز شب، شرکت در نماز جماعت صبح، شرکت در کارگاه امام شناسی و ولایت فقیه، استفاده از امکانات ورزشی آستان مبارک و پذیرایی با صبحانه متبرک در فضای باز از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی