پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۲

محفل ماهانه «قرار هشتم» با محوریت شهدای خدمت در کرج برگزار شد

کانون ایثار و شهادت در محفل ماهانه خود با عنوان قرار هشتم یاد و خاطره شهدای والا مقام خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان را گرامی داشتند.

زهرا کارگر برزی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز با معرفی برنامه‌های محفل ماهانه قرار هشتم اظهار کرد: این ماه هیئت ماهانه خدام الرضا (ع)، خادمیاران و یاوران رضوی کانون ایثار و شهادت استان البرز در کنار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه یک با محوریت بزرگداشت شهیدان والامقام خدمت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراهشان گردهم آمدند.

وی ادامه داد: تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهیدان والامقام رحمت الله مجیدی، عبدالکریم نریمانی و شهید مجید سلیمانی به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت منطقه یک انجام شد و به هر کدام از این خانواده‌ها بسته‌های متبرک اهدا شد.

کارگر برزی افزود: مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت حاج آقا اسلامی، روایتگری خادمیار بزرگوار جناب آقای دکتر زمانی و قرائت دسته جمعی سوره مبارک «الرحمن» برای هدیه به شهدای والامقام خدمت توسط قاری نوجوان آقای یوسف قنبرنژاد از جمله برنامه‌های این محفل نورانی بود.

مسئول کانون ایثار و شهادت در پایان گفت: این هیئت ماهانه از آبان سال 1400 هشتم هر ماه شمسی با محوریت شهدای والا مقام برگزار می‌شود و مدت‌هاست که به صورت منطقه‌ای و توسط خادمیاران همان منطقه با محوریت شهدای والا مقام همان منطقه برگزار می‌شود. یادآور می‌شود؛ حسن ختام این برنامه اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور شرکت کنندگان در این محفل بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی