پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۲

نغمه‌های قرآنی 6هزار قرآن آموز مهدالرضا(ع) در صحن و سرای رضوی

محفل قرآنی غنچه‌های رضوی که به مدت هشت روز با حضور ۶۰۰۰ قرآن‌آموز مهدالرضا(ع) در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی برگزار شده بود، روز گذشته با شکوه و عظمت خاصی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار آستان‌نیوز، در این محفل نورانی، نونهالان با تلاوت آیات قرآن کریم، عشق و ارادت خود به ساحت مقدس امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین میریان، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: برگزاری این محفل قرآنی فرصتی ارزشمند برای انس و الفت هر چه بیشتر نونهالان با قرآن کریم و تعالیم نورانی اسلام است.

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت آموزش قرآن کریم به نونهالان، تصریح کرد: مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی، تلاش می‌کند تا زمینه انس و الفت هر چه بیشتر کودکان با قرآن کریم را فراهم کند.

گفتنی است، محفل قرآنی غنچه‌های رضوی هرساله در پایان اردیبهشت ماه به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و با حضور نونهالان مهدالرضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی