پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی‌فر در جمع خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مطرح کرد: 
۱۴۰۳-۰۳-۱۳

 زیارت با معرفت موجب تقویت باورهای دینی می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی‌فر در جمع خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: زیارت با معرفت موجب تقویت باورهای دینی  پاکی و طهارت نفس انسان می‌شود.

  به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین بهشتی‌فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در ویژه برنامه اذن خدمت و به تو از دور سلام که با حضور خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از ائمه اطهار(ع) ما را به خواندن نماز استغفار سفارش کردند و حضرت امام رضا(ع) نیز تاکید ویژه‌ای دارند که برای برآورده شدن حاجت و رفع گرفتاری‌ها، این نماز اقامه شود‌.
وی با اشاره به اینکه خداوند خوشبختی را در دنیا و آخرت نصیب کسی کرده که اهل ایمان و عمل صالح است، افزود:  اگر می‌خواهیم مشکلات بزرگ زندگی ما حل شود باید به درگاه خداوند متعال زیاد استغفار کنیم. 
حجت الاسلام و المسلمین بهشتی‌فر با بیان اینکه زیارت با معرفت موجب تقویت باورهای دینی  پاکی و طهارت نفس انسان می‌شود، گفت:  هر کس حضرت امام رضا(ع) را با معرفت زیارت کند آن حضرت در لحظه مرگ، شب اول قبر و روز قیامت به فریاد او خواهند رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی