پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۳

صدور اخذ مجوز تأسيس و پذيرش دانشجو در رشته «مشاور خانواده» برای دانشگاه امام رضا(ع)

۱۴مجوز تأسيس و پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد رشته «مشاوره خانواده» براي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) صادر شد.

به گزارش آستان‌نیوز، دكتر محمد قربان‌زاده، معاون آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) با اعلام اين خبر گفت: از سوي شوراي گسترش و برنامه‌ريزي آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مجوز تأسيس و پذيرش دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد رشته «مشاوره خانواده» براي دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) صادر شد.
وي خاطرنشان كرد: با كسب اين مجوز از سوي شوراي گسترش و برنامه ريزي آموزش عالي، متقاضيان مي‌توانند در آزمون ورودي سال 1403 اين رشته را انتخاب نمايند.
به گفته قربان‌زاده، تمامي هدف‌گذاري‌ها و اقدامات بي‌وقفه معاونت آموزش و تحصيلات تكملي دانشگاه به سمت اخذ مجوز رشته‌هاي پرمتقاضي و كاربردي در صنايع مختلف و پژوهش‌هاي بنيادي بوده و اميد است اقدامات دانشگاه در نهايت در راستاي اسناد بالادستي نظام آموزش عالي كشور، سبب ارتقاي سطح كمي و كيفي دانشجويان علاقمند و تربيت نسلي متخصص با دانش كاربردي براي رفع نيازهاي ضروري كشور شود.
وي با اشاره به حضور 60 عضو هيأت علمي تمام وقت با مرتبه استاد تمام، دانشيار، استاديار و مربي در دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) اظهار كرد: با توجه به بخشنامه دفتر گسترش و برنامه‌ريزي آموزش عالي، حداقل شرايط براي ايجاد رشته جديد داشتن مقطع كارشناسي در همان رشته براي مقطع كارشناسي ارشد و حضور سه عضو هيئت علمي با مرتبه استادياري و مرتبط با آن رشته است.
وي با بيان اينكه رشته «مشاوره خانواده»، يكي از گرايش‌هاي رشته مشاوره است كه به خانواده‌‌ها در حل مشكلات و چالش ‌هاي موجود كمك مي‌كند، عنوان كرد: اين گرايش همچنين به خانواده‌ها كمك مي‌كند تا مشكلات خود را حل كنند و زندگي شادتر و به دور از تشنج داشته باشند.
شايان ذكر است، گروه مشاوره، دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) در رشته «مشاوره» مقطع كارشناسي و «مشاوره خانواده» در مقطع كارشناسي ارشد در دو واحد خواهران و برادران پذيرش دانشجو دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی