پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۴

چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛ فرصتی برای نوجوانان و جوانان

مسابقات سراسری قرآن کریم، امسال یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت و با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التکریم برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، این دوره از مسابقات با همکاری مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال، برادران وخواهران برگزار خواهد شد و فرصتی عالی برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرآن کریم است تا در این رقابت معنوی شرکت کرده و استعداد خود را به نمایش بگذارند.

رقابت کنندگان در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در بخش های "قرائت و حفظ کل قرآن کریم"، گروه سنی بالای ۱۸ سال (آوایی انفرادی) در بخش های "حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم" و "قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان" و گروه سنی بالای ۱۸ سال (گروهی) در بخش های "مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم" به رقابت می پردازند.

همچنین داوطلبان در بخش "معارفی عمومی" (ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر) و در بخش "معارفی تخصصی" (معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه) به رقابت می پردازند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا تاریخ 19 خرداد 1403 به سامانه ثبت نام سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی my.oghaf.ir مراجعه نمایند.

این مسابقات فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ قرآن کریم و شناسایی و تجلیل از نخبگان قرآنی در کشور است. همچنین شرکت در این مسابقات می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای سطح دانش و معلومات قرآنی نوجوانان و جوانان باشد.
از تمامی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرآن کریم دعوت می‌شود تا با شرکت در این مسابقات، معنویت و نور قرآن را به زندگی خود و جامعه هدیه دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی