پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۵

گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) و گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور پرشور مردم ولایتمدار کاشمر و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد و شعرخوانی کربلایی ابوالفضل حسین زاده در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی (ره) تحولی عظیم و انقلابی بزرگ در جهان رقم زد که امروزه چراغ راه برای پیشرفت کشورهای اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه امام راحل به انسان ها کرامت بخشید و آنها را از حالت خودباختگی خارج کرد، گفت: یکی از عوامل پیروزی و پیشرفت انقلاب شخصیت وارسته امام خمینی (ره) بود.
این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در برابر هیچ قدرتی نترسید بلکه در برابر دشمن مقاوم و محکم بود، خاطر نشان کرد: سیره امام(ره) اعم از ارتباط با خدا، ارتباط با خانواده و نحوه ارتباط با دشمن برای همه ما الگو است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی