پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۶

استفاده از ظرفیت شهاب خودرو برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون شهری مشهد

با رویکرد توسعه ناوگان حمل‌ونقل درون شهری مشهد مقدس، تفاهم نامه‌ای میان سازمان اتوبوسرانی این شهرستان و شرکت شهاب خودرو زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت شهاب خودرو در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با رویکرد توسعه ناوگان حمل‌ونقل درون شهری مشهد صورت گرفته و در قالب آن قرار است از ظرفیت‌های شرکت شهاب خودرو در زمینه اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های شهری استفاده شود.

مهندس مجید مدنی گفت: در واقع شرکت شهاب خودرو در تلاش است از طریق بازسازی اتوبوس‌های با عمر بیش از ۱۰ سال، دوباره آن‌ها را به ناوگان حمل‌ونقل عمومی برگرداند و با دریافت هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از مبلغ خرید هر دستگاه اتوبوس، در زمانی کوتاه امکان استفاده از این ناوگان را فراهم کند.

او ادامه داد: بدین ترتیب مقرر شده است در فاز نخست در سال جاری ۶۲ دستگاه اتوبوس بنز 457 بازسازی و نوسازی شود.

مدیرعامل شرکت شهاب خودرو با اشاره به سابقه فعالیت بیش از ۱۰ ساله این شرکت در زمینه بازسازی انواع اتوبوس‌های درون شهری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ناوگان اتوبوسرانی مشهد با بهترین کیفیت و در بالاترین سطح بازسازی خواهد شد.

او ادامه داد: با وجود فضا، امکانات و کارکنان متخصص حاضر در شرکت و نیز بهره‌مندی از تجارب گذشته، این پروژه در همه ابعاد اعم از تعمیرات موتوری، نیرو محرکه، تزئینات و... صورت خواهد گرفت.

مدنی، انجام آزمایش‌ها و مراحل بازرسی اتوبوس ۱۲ متری دیزلی جدید شرکت شهاب خودرو در شهر مشهد را یکی دیگر از مفاد مورد توافق در این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: در این راستا مقرر شده است امسال تولیدات و محصولات شهاب خودرو در این شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.

او با اشاره به سایر دستاوردهای اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان اتوبوسرانی مشهد مقدس گفت: با اجرای این پروژه علاوه‌بر جلوگیری از بروز مشکلات مرتبط با واردات اتوبوس به دلیل وجود تحریم‌ها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

مدنی ادامه داد: با توجه به وجود تعداد بالای اتوبوس‌هایی که در مشهد باید بازسازی شوند، این پروژه دارای توجیه اقتصادی بوده و با تحقق آن، تا زمان خرید و تهیه اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل‌ونقل درون شهری با خللی مواجه نمی‌شود.

او همچنین از آمادگی شرکت شهاب خودرو برای تامین انواع اتوبوس ۱۲ متری و ۱۸ متری برقی و دیزلی درون شهری خبر داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی