پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۴

کانون محله‌ای خدمت رضوی نردین افتتاح شد

همزمان با سالروز ارتحال امام راحل کانون محله‌ای خدمت رضوی «نورالهدی» در نردین میامی افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ با حضور دکتر حسن سعدالدین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان و خادمیاران رضوی شهرستان، کانون محله‌ای نردین افتتاح شد.
سعدالدین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در این مراسم گفت: هدف از افتتاح کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی، گسترش فرهنگ خدمت به مردم است.
وی با تاکید بر اینکه هر کسی دل در گرو امام رضا (ع) و دغدغه مردم جامعه را دارد، خادم رضوی است؛ بیان کرد: هر قشری می‌تواند در محدوده کاری خود، خدمتی را به نام امام رضا (ع) به صورت رایگان به مردم ارائه دهد و خادم امام رئوف باشد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان افزود: خدماتی که به نام امام رضا (ع) انجام می‌گیرد، خدماتی مخلصانه، قدسی و رئوفانه بوده که به نام علی بن موسی الرضا (ع) مزین شده است و در محضر امام رئوف شعار خادمیاران رضوی برای گره‎گشایی از مشکلات نیازمندان، شعار «خدمت و رأفت» است.

گسترش فرهنگ خدمت رضوی
علی آقائی دبیر کانون‌های خدمت رضوی میامی نیز در این مراسم تصریح کرد: کانون محله‌ای خدمت رضوی نورالهدی نردین برای گسترش فضای معنوی و فرهنگ خدمت رضوی ایجاد شده است.
در این مراسم طی حکمی توسط مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان خادمیار عبدالرضا آذرپور به عنوان مسئول کانون محله‌ای «نورالهدی» نردین معرفی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی