پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۷

کاروان زیارتی ناشنوایان، میهمان رواق دارالهدایه در برنامه "یک زیارت، سه دیدار"

درخششی از جنس ایمان و عشقی ناب، در حرم مطهر امام رضا (ع) تابید و شور و شعف وصف‌ناپذیری را در فضای روحانی رواق دارالهدایه پراکنده کرد.

به گزارش آستان نیوز، کاروان زیارتی ناشنوایان سراسر کشور (برادران و خواهران)، در قالب برنامه پرمهر "یک زیارت، سه دیدار"، مهمان رواق دارالهدایه حرم مطهر ثامن الحجج (ع) شدند و در فضایی آکنده از عطر معنویت و قدسیت، با قرائت زیارتنامه‌ها، ذکر توسل و مداحی، با امام رئوف خود نجواها و راز و نیازهایشان را در میان گذاشتند.
ناشنوایان عزیز که با زبان اشاره و حرکات دست، عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس امام رضا (ع) ابراز می‌داشتند، غرق در شور و شعف معنوی بودند و لحظات ناب و به یاد ماندنی را در این مکان مقدس تجربه می‌کردند.
حضور این عزیزان در حرم مطهر امام رضا (ع) و شرکت در برنامه "یک زیارت، سه دیدار"، یادآور این نکته مهم بود که هیچ مانعی نمی‌تواند عشق و ارادت قلبی انسان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) محدود کند و ناشنوایان عزیز نیز همچون دیگر زائران، سهم وافری از فیض و برکات حضور در این بارگاه ملکوتی دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی