پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۷

توسعه زیرساخت‌های مالی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران

با رویکرد توسعه زیرساخت‌ها و تامین خدمات مالی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای حمایت از سرمایه‌گذاران، این منطقه با شرکت تامین سرمایه تمدن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

معاون توسعه و منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با اجرای این تفاهم‌نامه، علاوه‌بر کمک به تامین مالی مشتریان، شاهد گسترش فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های مالی در منطقه خواهیم بود.
محمدرضا برهمند گفت: بدین ترتیب قرار است طرفین از طریق اقداماتی همچون ارائه مشاوره و مدیریت انتشار اوراق بهادار، تامین مالی جمعی، انتشار اوراق بدهی، تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌ها و...، فرایند تامین مالی سرمایه‌گذاران را تسهیل کنند.
او با اشاره به دیگر موارد مورد توافق در تفاهم‌نامه مذکور خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی شده است خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌هایی نظیر ارزش‌گذاری، تدوین طرح‌های امکان‌سنجی، توجیه‌پذیری طرح‌های سرمایه‌گذاری و نظام کنترل مدیریت و پذیرش در بورس اوراق بهادار به سرمایه‌گذاران و مشتریان منطقه ویژه اقتصادی سرخس ارائه شود.
 

تقویت ظرفیت سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران
معاون توسعه و منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس درباره تعهدات شرکت تامین سرمایه تمدن نیز خاطرنشان کرد: از پتانسیل این شرکت نه تنها در جذب سرمایه‌گذار در منطقه، بلکه برای تقویت ظرفیت سرمایه‌گذاری، حمایت از سرمایه‌گذاران فعال، ارتقای توانمندی‌ها و پیشبرد اهداف کلان اقتصادی منطقه بهره‌مند خواهیم شد.
او ادامه داد: علاوه‌براین، شرکت تامین سرمایه تمدن تجربیات خود را در حوزه‌هایی از قبیل انتشار و عرضه عمومی اوراق بهادار، مشاوره و طراحی تشکیل انواع نهادهای تامین مالی تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار و نیز بسته‌های تامین مالی مشتریان ارائه خواهد کرد.
برهمند از ایجاد بستری مناسب برای همکاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری با منطقه ویژه اقتصادی سرخس خبر داد و افزود: شرکت تامین سرمایه تمدن قرار است مشتریان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه معرفی کند.
او ادامه داد: برنامه‌های دیگری هم در این تفاهم‌نامه لحاظ شده است که می‌توان به همکاری در صدور انواع بیمه‌نامه مسئولیت، درمان، آتش‌سوزی برای پشتیبانی از سرمایه‌گذاران معرفی شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی سرخس و نیز تدوین برنامه‌های آموزش کارکنان منطقه ویژه اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی