پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۷

گرامیداشت «شهدای خدمت» به همت بنیاد فرهنگی رضوی برگزار شد

آیین گرامیداشت «شهدای خدمت» با مشارکت بنیاد فرهنگی رضوی و اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد، شامگاه ۱۶ خرداد در سالن همایش دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که با حضور مهمانانی از مدیران مدارس امام رضا(ع)، سپاه پاسداران، ادارات آموزش و پرورش و مدارس شاهد برگزار شد، سرهنگ پاسدار مهدی بهرامی رییس بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا(ع) ضمن بیان فضائل شخصیت اخلاقی و سیاسی شهید رئیسی، ابراز کرد: برای رشد و پیشرفت کشور به تلاش و کادرسازی علمی و عملی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی نیاز داریم. 
وی ادامه داد: امروز گفتمان‌سازی به عنوان اولویتی جهت تحقق اهداف پیش روی نظام اسلامی ضرورت دارد. این مقصود حاصل نمی‌شود مگر با حرکت کردن مطابق منظومه امامین انقلاب اسلامی. امام خامنه‌ای در هر اجتماع و سخنرانی مسیر و افق حرکت ما را معین و روشن می‌نمایند. 
او اضافه کرد: شهید رئیسی شاخصه ولایت‌مداری تعبدی بود. او در برابر امر ولی امر استدلال نمی‌کرد، تابع و فرمانبردار بود.‌ با توجه به سیل هجمه‌ها و دشمنی‌ها جهت انحراف نسل آینده انقلاب، ما نیز برای برداشتن باری از آینده انقلاب اسلامی، باید نسبت خود را با ولی فقیه روشن کنیم. یکی از زمینه‌های نقش‌آفرینی ما، حضور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نامزد اصلح است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی