پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۷

عطر معرفت در حرم مطهر رضوی، نسل نو را به میزبانی شهید رضوان می‌خواند

در جوار ملکوتی حرم ثامن‌الحجج(ع)، نغمه‌های قرآنی و عطر معرفت، در غرفه‌های پرفروغ «پایگاه شهید رضوان» در انتظار دل‌های پاک و نورانی نوجوانان دختر و پسر است.

به گزارش آستان‌نیوز، «پایگاه شهید رضوان» با همت اداره دارالقرآن، اداره پاسخگویی و اداره پایگاه‌ها و امور نخبگان معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی راه اندازی شده و 6 غرفه معرفت را برای میزبانی از آینده‌سازان ایران اسلامی تدارک دیده است.

در این گلستان قرآنی، نوجوانان با چشمه‌های زلال وحی و آموزه‌های ناب دینی آشنا خواهند شد، در مسابقات فرهنگی و معرفتی به رقابت خواهند پرداخت و نغمه‌های روح‌نواز گروه‌های سرود، دل‌هایشان را نوازش خواهد داد.

محبوب، رئیس اداره پایگاه‌های معرفتی حرم مطهر رضوی، با اشاره به این برنامه پرفیض، از همکاری معاونت محترم تبلیغات اسلامی حرم در برگزاری این ضیافت معنوی قدردانی کرد و گفت: این نمایشگاه نورانی از ساعت 16 الی 21:30 هر روز، تا پایان فصل تابستان، پذیرای دختران و پسران عزیز خواهد بود.

وی افزود: زائران با حضور در این پایگاه، ضمن بهره‌مندی از فیوضات معنوی حرم مطهر رضوی، فرزندان‌شان را با عطر قرآن و معرفت آشنا  و نسلی عاشق و دلداده به خاندان عصمت و طهارت(ع) تربیت خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی