پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۸

همایش حافظان قرآن کریم در میقات الرضا برگزار شد

همایش حافظان قرآن کریم ویژه مربیان، حافظان و مؤسسات و مراکز حفظ قرآن کریم شهرستان طبس در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همایش حافظان قرآن کریم ویژه مربیان، حافظان و مؤسسات و مراکز حفظ قرآن کریم شهرستان طبس با حضور استاد رمضانی فرد از اساتید سازمان دارالقرآن الکریم کشور و مدیر دبیرخانه ملی ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم با هدف ایجاد انگیزه حفظ قرآن در جوانان و نوجوانان در تالار همایش‌های میقات‌الرضا آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
رمضانی فرد در این همایش اظهار کرد: حفظ قرآن کریم از صدر اسلام تاکنون یک فضیلت و برتری است و ائمه اطهار(ع) چنانچه می‌خواستند مسئولیتی به کسی بدهند حافظان قرآن ارجح‌ بودند.
وی با اشاره به اینکه قرآن را باید با کیفیت حفظ کنیم و از این طریق حامل تبلیغ دین باشیم، افزود: حفظ قرآن یک فضیلت است نه یک فرضیه و اساس حفظ قرآن برای ترویج، تبلیغ و بهره‌برداری دین است.
 

همایش حافظان قرآن کریم در میقات الرضا برگزار شد


مدیر دبیرخانه ملی ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم گفت: حافظ با کیفیت به درد اسلام می‌خورد چرا که در خط مقدم دین فعالیت می‌کند بنابراین برای حفظ با کیفیت قرآن تلاش، استعدادیابی، هدف دار بودن، اهمیت به جذابیت‌های قرآن، آرامش، عشق به حفظ و بهره‌برداری از مهمترین عوامل است.
در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: جامعه‌ای که به قرآن توجه کند بیشتر از آسیب‌ها مصون می‌ماند.
 وی با بیان اینکه هر جا به قرآن و نورانیت آیات آن توجه کردیم موفق بودیم، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات جامعه بشری از این آسیب‌های دوره آخر الزمانی پناه بردن به قرآن است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی