پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۹

کافه نان؛ طرح جدید شرکت صنایع غذایی رضوی برای افزایش رضایت مجاوران

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از برنامه‌ریزی برای ایجاد «کافه نان» در فروشگاه‌های عرضه محصولات رضوی در پیرامون حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال کافه نان راه‌اندازی خواهد شد.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: کافه نان ترکیبی از نانوایی و کافه است که در آن انواع محصولات آردی شامل نان‌های سفید نظیر باگت، نان‌های شیرین همچون شیرمال، محصولات تخمیری مغزدار مانند اشترودل و همچنین انواع شیرینی تر و خشک در محل و در حضور مشتری تولید می‌شود و با انواع نوشیدنی گرم و سرد در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.
او ادامه داد: با وجود این‌که شرکت صنایع غذایی رضوی یک بنگاه اقتصادی به حساب می‌آید اما رویکرد شرکت صرفاً کسب درآمد نبوده و دغدغه‌های اجتماعی برای عرضه محصولات سلامت محور به عموم مردم در حوزه نان هم در نظر گرفته می‌شود.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی افزود: راه‌اندازی کافه نان نه تنها از لحاظ اقتصادی، کسب و کاری سود آور است، بلکه به دلیل تولید محصول در محل و برخورداری از سلامت، تازگی و تنوع در تولیدات، باعث حس شادابی و رضایت در مشتریان خواهد شد.
او یکی از رسالت‌های این شرکت را تامین نیاز روزانه نان زائران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) عنوان کرد و گفت: بدین منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته، مکان احداث نان سفره و کافه نان در مسیرهای اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.
هادیان ادامه داد: هم اکنون مراحل جانمایی و طراحی کافه نان‌ها در حال انجام است و به زودی وارد مرحله اجرا خواهد شد.
او تولید محصولات با کیفیت بالا و سلامت محور در خور نام شرکت صنایع غذایی رضوی را یکی از اهداف اصلی این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که محصولات متنوعی برای عرضه در کافه نان در نظر گرفته شده و این تولیدات به صورت گرم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، تازگی محصولات تولید شده اصلی‌ترین عامل در رغبت مشتری برای خرید خواهد بود‌.
هادیان ادامه داد: از طرفی با توجه به عدم نیاز به بسته‌بندی با زمان ماندگاری بالا، محصول با کیفیت بالاتری به دست متقاضی می‌رسد.
او افزود: بقا و رونق این طرح مانند هر کسب و کاری نیازمند رعایت اصول و قوانین عمومی و اختصاصی است، از همین رو باید چند اصل مدنظر قرار گیرد؛ مهم‌ترین مسئله تنوع و کیفیت محصولات است که برای نیل به این هدف، شرکت پشتوانه خوبی در خصوص حضور متخصصان کارامد دارد.
هادیان با اشاره به ساعت فعالیت کافه نان‌های مذکور اظهار کرد: دیگر اصل مهم در دسترس بودن است که در این راستا سعی بر آن است به ویژه در ایامی که شاهد افزایش حضور زائران در مشهد مقدس هستیم، خدمات دهی در این کافه‌ها به صورت شبانه‌روزی انجام شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی