پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران جهادی منطقه ۲۱ تهران؛
۱۴۰۳-۰۳-۱۹

منزل مسکونی خانواده کم بضاعت زیر سایه شمس الشموس بازسازی شد

خادمیاران جهادی منطقه ۲۱ تهران منزل مسکونی یک خانواده کم بضاعت را مرمت و بازسازی کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران یک واحد منزل مسکونی متعلق به یک خانواده کم بضاعت و محروم را تعمیر و بازسازی کردند.
هادی عظیمی مسئول کانون حرکت‌های جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در این خصوص گفت: این واحد مسکونی در محله وردآورد غیر قابل سکونت بود که برای اسکان این خانواده نیازمند بازسازی و تعمیر شد.
وی گفت: این بازسازی شامل اصلاح و سیم کشی مجدد ساختمان، نصب درب‌های سرویس بهداشتی و حمام، سرامیک کاری، تعمیر و نصب لوله‌های گاز، نصب هود، سیم کشی، نصب کولر و ... بود که توسط خادمیار کانون جهادی حسن نوری انجام شد.
عظیمی عنوان کرد: با عنایت امام رضا (ع) هزینه این عمل خداپسندانه که مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بود، توسط گروه جهادی شهدای وردآورد و بانیان خیر تامین و با همت خادمیاران کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱، این واحد مسکونی بازسازی و قابل سکونت شد.
وی گفت: خانواده‌های نیازمند در موارد و موضوعات متعددی مثل درمان، تحصیلی، شغلی، مسکن، لوازم خانه و... نیاز به یاری دارند که امیدواریم با لطف خدا و عنایت امام رضا (ع) بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر در مسیر کمک به آنها قدم برداریم و با یاری بانیان خیر منطقه خدمتگزار خانواده‌های محروم باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی