پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۱

آغاز خدمات‌رسانی کلینیک مشاوره نازایی مرکز «بُشری» بیمارستان رضوی

خدمات‌رسانی کلینیک مشاوره نازایی مرکز درمان ناباروری «بُشری» بیمارستان فوق تخصصی رضوی آغاز شد. 

به گزارش آستان نیوز، کلینیک مشاوره نازایی این مرکز درمانی از بیستم خرداد 1403 به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات رایگان به مددجویان بیمارستان رضوی است.

مددجویان برای بهره‌مندی از خدمات این کلینیک در روزهای فرد(به جز روزهای تعطیل رسمی)، از ساعت 15 تا 18 می‌توانند با شماره تلفن 36004812-051 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به این کلینیک واقع در مرکز درمان ناباروری بشری بیمارستان مراجعه کنند.

با افتتاح مرکز تخصصی درمان ناباروری بشری در 30 اردیبهشت سال جاری در بیمارستان رضوی در مشهدمقدس، تمامی خدمات بخش درمان ناباروری این بیمارستان از جمله خدمات مشاوره رایگان نازایی به این مرکز منتقل شد. 

شایان ذکر است، بیمارستان رضوی در سال‌های گذشته نیز علاوه‌بر ارائه بروشورهای آموزشی(پمفلت) به زبان‌های مختلف و فیلم‌های آموزشی در حوزه درمان نازایی، خدمات مشاوره در این حوزه را به صورت رایگان در اختیار مددجویان خود قرار می‌داد که با افتتاح مرکز بشری به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی درمان ناباروری(IVF) شرق کشور، در تلاش است سطح این خدمات را ارتقا دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی