پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خدمت رضوی بابل؛
۱۴۰۳-۰۳-۱۵

کارگاه زندگی اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) در بابل برگزار شد

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل از برگزاری کارگاه زندگی اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) به همت کانون‌های خدمت رضوی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ محمود جعفرزاده گفت: به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با همت خادمیاران کانون بانوان و خانواده شهرستان بابل کارگاه سبک زندگی اسلامی در شبستان امامزاده قاسم (ع) این شهرستان برگزار شد.
دبیر کانون خدمت رضوی بابل افزود: در این کارگاه کارشناسان برنامه به بررسی موضوعاتی همچون آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج آسان، عفاف و حجاب، تربیت صحیح فرزندان، نحوه تعامل با کودکان و نوجوانان و چگونگی مواجهه با مشکلات در خانواده پرداختند.
جعفرزاده با بیان این که استفاده از سیره امامان معصوم (علیه‌السلام) در اصلاح سبک زندگی کنونی‌ ما که عموماً متأثر از فرهنگ غربی است امری بسیار حیاتی است تصریح کرد: در این کارگاه راهکارهای حفظ و گسترش اخلاقی و تبیین ویژگی‌هاي خانواده اسلامی بحث و گفتگو شد و با بهره‌گیري از سخنان ائمه و فرمایشات امام خمینی(ره) بعنوان الگوهای مناسب خانواده‌ای ایرانی و سبک اسلامی ایرانی برای شرکت کنندگان این جلسه راهکارهای مناسب الگویی معرفی شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی